OPINIÓ

  1. Inicio
  2. Opinió
  3. Fer el bé no és perdre el temps

Fer el bé no és perdre el temps

01/07/2021 | 0 comments

L’escriptora gallega Concepción Arenal (1820-1893) va afirmar: “No es perd el temps que s’empra a procurar fer el bé”.

Qui fa el bé obra correctament i actua amb encert.

Mai ens penedirem de fer el bé.

Fer el bé és la bondat feta vida que sempre ens dinamitza i rejoveneix.

Fer el bé, generosament i gratuïtament, dóna sentit a la nostra vida i pot ajudar eficaçment als altres.

Fer el bé és la síntesi de l’amor al proïsme. Mai és inútil fer el bé. Mai es perd el temps ajudant als altres.

Passar pel món fent el bé és el millor que ens pot succeir.

Si fem el bé a tots, la nostra vida s’omplirà de sentit i experimentarem una gran felicitat.

Si fem el bé podem canviar radicalment la nostra societat.

Article 474 de la columna “Punt ètic” publicat en el diari Última Hora del dijous, 10 de juny de 2021, pág.34.

Potser també t’interessa…

Una catedral que remet a altres

Una catedral que remet a altres

Destaca la similitud entre els contraforts exteriors de les seus de Manresa i Mallorca. Les columnes octogonals de l’interior de la de Mallorca són semblants a les de Santa Maria del Mar de Barcelona. El projecte dissenyat (i no reeixit)...

Veure més
Prenent mides

Prenent mides

L‘anomenada Catedral de l’espai ocupa una àrea de 6.600 m2 amb un volum de 160.000 m3, publicacions distintes coincideixen en afirmar que podria donar acollida a 18.000 persones. Té 109,40 m de llargària (que és la suma dels 9,43 m de la...

Veure més