OPINIÓ

  1. Inicio
  2. Opinió
  3. No siguem derrotistes

No siguem derrotistes

05/08/2021 | 0 comments

La vida té un costat ombrívol i un altre brillant, i de nosaltres depèn triar el que més ens agradi.

Per desgràcia, són moltes les persones que se senten amargades i derrotades. Només es fixen en el costat ombrívol de la vida i els acompanya sempre la tristesa.

Esforcem-nos per descobrir diàriament el costat brillant de l’existència, el costat positiu de les persones i de les coses. Aquest elemental optimisme ens ajudarà a caminar pel camí de la vida amb il·lusió i sentit.

Deixem de costat el derrotisme, i amb serenitat i alegria, optem pel que és noble i positiu.

El derrotisme condueix a l’amargor i al caos psicològic.

El derrotisme és sempre negatiu i mai proporciona cap bé.

El derrotisme tanca la porta a l’esperança i obnubila tot horitzó de sentit.

Article 478 de la columna “Punt ètic” publicat en el diari Última Hora del dijous, dia 5 d’agost de 2021.

Potser també t’interessa…

Una catedral que remet a altres

Una catedral que remet a altres

Destaca la similitud entre els contraforts exteriors de les seus de Manresa i Mallorca. Les columnes octogonals de l’interior de la de Mallorca són semblants a les de Santa Maria del Mar de Barcelona. El projecte dissenyat (i no reeixit)...

Veure més
Prenent mides

Prenent mides

L‘anomenada Catedral de l’espai ocupa una àrea de 6.600 m2 amb un volum de 160.000 m3, publicacions distintes coincideixen en afirmar que podria donar acollida a 18.000 persones. Té 109,40 m de llargària (que és la suma dels 9,43 m de la...

Veure més